Bezpłatny ebook z checklistami na każdy etap budowy! Pobierz i przejdź sprawnie przez swoją inwestycję Pobieram ebook!

Za pomocą jakich źródeł sprzedawać swoje inwestycje?

Rynek nieruchomości nie należy do łatwych. Każdy klient uzna inną inwestycję za atrakcyjną, dlatego warto wiedzieć, gdzie promować swoje, aby osiągnąć sukces. Niezbędne będzie oczywiście wdrożenie działań marketingowych online i uzupełnienie ich działaniami offline.

Strona internetowa i media społecznościowe to podstawa

Niezależnie od tego, ile środków deweloper zainwestuje w inne kanały komunikacji, to właśnie od atrakcyjności, funkcjonalności i przejrzystości strony internetowej będą zależały realne efekty działań, czyli m.in. sprzedaż. Elementy wizerunkowe witryny będą przykuwały uwagę odbiorcy, zaciekawiały go i wywoływały konkretne emocje. Najważniejsze są jednak elementy sprzedażowe inicjujące proces sprzedaży. Należy do nich kontakt telefoniczny, mailowy czy możliwość pobrania dokumentów. Aktywności użytkownika prowadzące do rozpoczęcia procesu sprzedaży to mikrokonwersje (np. pobranie karty mieszkania) i makrokonwersje (np. pozostawienie swoich danych kontaktowych). Warto przy tym zadbać o działania SEO pozycjonujące stronę na wysokim miejscu w wynikach wyszukiwania Google i uzupełnić je o regularne prowadzenie mediów społecznościowych.

Portale branżowe

Wiele osób korzysta z portali branżowych w celu znalezienia i porównania ze sobą różnych ofert. Deweloper musi więc zadbać o to, by jego propozycja wyróżniała się na tle innych, była atrakcyjna pod kątem wizualnym i zachęcała opisem. Oczywiście warto powierzyć stworzenie atrakcyjnej oferty zespołowi złożonemu z profesjonalistów. Typowe inwestycje zaprezentowane w nieciekawy sposób przejdą bez echa.

Targi nieruchomości

Targi nieruchomości to nie tylko genialny sposób na bezpośrednie przedstawienie swojej oferty, ale również zbudowanie swojego wizerunku jako eksperta w branży. Warto się do nich odpowiednio przygotować, zadbać o wręczanie gadżetów związanych z marką i w intrygujący sposób opowiedzieć o ofercie.

 

Proces sprzedaży inwestycji deweloperskich nie jest łatwy, dlatego warto wiedzieć, jakie źródła zapewniają największą skuteczność. Najlepsze będzie połączenie działań online i offline.

artykul-grafika-8

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowana lub uzyskiwania dostępu do plików cookie w przeglądarce. Więcej informacji o polityce prywatności.

Akceptuję
kontakt

Porozmawiajmy.
Skontaktuj się ze mną
wypełniając formularz

Jestem tutaj, by pomóc Ci podjąć odpowiednie nieruchomościowe decyzje, serdecznie zapraszam Cię do kontaktu ze mną.

    Zakres usługi:

    Kwota inwestycji:

    Opisz nam pokrótce jaki projekt masz do zrealizowania.

    Polityka prywatności (RODO)