Bezpłatny ebook z checklistami na każdy etap budowy! Pobierz i przejdź sprawnie przez swoją inwestycję Pobieram ebook!

Marketing inwestycji deweloperskich. Co trzeba, co można, a co działa?

Niektórzy deweloperzy mają wątpliwości, czy działania marketingowe są w ich branży w ogóle potrzebne. Odpowiedź brzmi: oczywiście! To branża taka sama jak każda inna, w której ważne jest wybicie się na tle konkurencji i skuteczne rozreklamowanie swoich usług. Warto więc wiedzieć, które działania stosować, a których unikać.

Na czym polega dobry marketing inwestycji deweloperskich?

Nie istnieje oczywiście jedna wspólna strategia, która będzie skuteczna w przypadku każdego dewelopera. Przede wszystkim należy wykonać audyt inwestycji i nie ulegać chwilowym modom, które mogą nie mieć zastosowania w przypadku konkretnego projektu. Pomocne będzie obserwowanie popularnych portali branżowych, na których omawiane są częste błędy. Warto być widocznym na kilku z nich i zbudować sobie renomę eksperta. Niezbędne będą dobre materiały marketingowe, takie jak wizualizacje, karty domów lub mieszkań, wirtualne spacery i opis. Klienci kupują emocjami, które najpierw trzeba w nich wywołać.

W jakich miejscach prowadzić działania marketingowe?

Nikogo nie zdziwi informacja, iż działania marketingowe prowadzi się w dzisiejszych czasach przeważnie online. Najtańszy i zarazem najbardziej skuteczny kanał reklamy to media społecznościowe. Warto skorzystać z płatnych kampanii Google Ads czy Facebook Ads. Nie wolno zapominać też o czytelnej i intuicyjnej stronie internetowej – powinna prezentować się dobrze zarówno na większych ekranach komputerów, jak i na telefonach. Obecnie większość ruchu pochodzi z urządzeń mobilnych, dlatego treści muszą być przystosowane przede wszystkim pod tym kątem. Nie wolno rezygnować też w całości z działań offline. Dobrym zabiegiem jest obecność na targach nieruchomości, które budują rozpoznawalność marki na rynku. Warto wykorzystywać również banery ustawiane w sąsiedztwie swojej inwestycji.

 

Marketingiem inwestycji deweloperskich powinny zajmować się kompetentne osoby, które znają rynek i monitorują zachodzące na nim zmiany. Wówczas działania będą skuteczne i pozwolą wybić się na tle konkurencji.

artykul-grafika-7

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowana lub uzyskiwania dostępu do plików cookie w przeglądarce. Więcej informacji o polityce prywatności.

Akceptuję
kontakt

Porozmawiajmy.
Skontaktuj się ze mną
wypełniając formularz

Jestem tutaj, by pomóc Ci podjąć odpowiednie nieruchomościowe decyzje, serdecznie zapraszam Cię do kontaktu ze mną.

    Zakres usługi:

    Kwota inwestycji:

    Opisz nam pokrótce jaki projekt masz do zrealizowania.

    Polityka prywatności (RODO)