Bezpłatny ebook z checklistami na każdy etap budowy! Pobierz i przejdź sprawnie przez swoją inwestycję Pobieram ebook!

Dni otwarte jako sposób na sprzedaż

Podczas dni otwartych można zaprezentować lokal bez zobowiązywania klientów do zakupu. Dni otwarte stanowią też jedną z form prowadzenia sprzedaży. Od wykorzystanych metod zależy ich skuteczność w tym zakresie. Warto dowiedzieć się, w jaki sposób zwiększyć szanse na powodzenie.

Czy dni otwarte to dobry pomysł?

Dobrze poprowadzone dni otwarte mogą pomóc w szybkiej, a nawet droższej sprzedaży lokali. Nie mogą oczywiście stanowić głównego działania, a dodatkową, zbiorową formę będącą uzupełnieniem standardowych działań. Klient może obejrzeć lokal bez zobowiązań, a deweloper przekonać go do zakupu bez dużych nakładów finansowych.

Jak skutecznie prowadzić dni otwarte inwestycji deweloperskiej?

Najlepiej jest planować dni otwarte na dwa tygodnie przed samym wydarzeniem. Zalecany termin to godziny przedpołudniowe w sobotę, kiedy ludzie mają czas na wzięcie w nim udziału. Warto stworzyć wydarzenie w mediach społecznościowych i zakomunikować o możliwości otrzymania wybranych bonusów. Na dni otwarte należy przygotować kartę mieszkania, wizualizacje i ankiety. Ankiety powinny zawierać kilka pytań, na które klient z dużym prawdopodobieństwem odpowie twierdząco upewniając się w swojej decyzji.

W jaki sposób zrobić wrażenie na kliencie?

Przed dniami otwartymi warto nawiązać współpracę z firmą, która dostarczy swoje produkty na wydarzenie – firma zyska reklamę, a klienci decydujący się na zakup mieszkania mogą otrzymać zniżkę na jej produkty. Dobrze jest korzystać z różnych możliwości promocyjnych, zapraszając do współpracy np. dekoratora wnętrz, doradcę kredytów hipotecznych czy inne osoby podnoszące atrakcyjność wydarzenia w oczach klientów. Trzeba też zapewnić rozrywkę dzieciom przychodzącym na wydarzenie z rodzicami – wystarczą zwykłe animacje.

 

Dni otwarte to świetna forma uzupełniająca główne działania sprzedażowe. Nie muszą trwać zbyt długo. Odpowiedni plan działania zwiększy szanse na korzystną z punktu widzenia dewelopera i klienta sprzedaż inwestycji.

artykul-grafika-3

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowana lub uzyskiwania dostępu do plików cookie w przeglądarce. Więcej informacji o polityce prywatności.

Akceptuję
kontakt

Porozmawiajmy.
Skontaktuj się ze mną
wypełniając formularz

Jestem tutaj, by pomóc Ci podjąć odpowiednie nieruchomościowe decyzje, serdecznie zapraszam Cię do kontaktu ze mną.

    Zakres usługi:

    Kwota inwestycji:

    Opisz nam pokrótce jaki projekt masz do zrealizowania.

    Polityka prywatności (RODO)